Hwarang 1.Bölüm

2016 Yılı Yapımı Toplam 20 Bölüm
Seslendirme - Dublaj

Korece

Altyazı

Türkçe Altyazılı

Popüler Aramalar

Hwarang 1.Bölüm Türkçe Altyazılı İzle

Başrol Oyuncuları

Park Seo-Joon, Go Ara, Park Hyung-Sik, Minho, Do Ji-Han, Joo Yoon-Woo, V

Paylaş
Yorum Yap

Hwarang 1.Bölüm Hakkında (17) Yorum Yapılmış

V
Vnincikolatasi - 8 Haziran 2020 saat 10:39

taem icin izliyom askima gore

A
asdfghjklkjh - 25 Mayıs 2020 saat 14:52

Diziyi sırf kim taehyung var diye izliyorsanız izlemeyin kardeşim Allah rızası için şu diziyi bir kere de dizi olduğu için izleyin işte o zaman ne kadar güzel olduğunu anlarsınız zamanla kim taehyung un bölümleride geliyor azcık sabır...

P
PHS - 16 Mayıs 2020 saat 21:50

Ben diziyi Park Hyung Sik ve Tae için izledim

V
V oppa - 1 Mayıs 2020 saat 12:28

Taenin olecegini biliyodum amma spoiler vermeyin yaa daha acib izlemedim amma spoiler yedim uffff

G
gözde - 2 Nisan 2020 saat 11:39

tae 1. bölümde yok sanırım

B
Bts Taetae - 29 Mart 2020 saat 15:08

Offf ya ben bu diziye v var diye izliyorum (oda olmasada izliycekmiydim bilmiyom) Tae 'nin ölüm sahnesinde yıkıldım. (Bu dizide bide shinee grubundan minho var birazcikta ona göre izliyorum)

B
Bts Taetae - 28 Mart 2020 saat 16:27

Ben bu diziye v var diye izliyorum ve birazda shine den minho danda biraz izliyorum

B
BANGTANKPOP ARMY - 18 Ocak 2020 saat 14:46

Bu videoyu tlf ba nasıl indirimi? ??Ama çok güzel V var diye izlemeye başkadım

N
Nochu - 13 Ocak 2020 saat 11:31

Arkadaşlar gerizekalı mısınız amk niye tae ile ilgili spoiler veriyorsunuz aq kimse sizin ne düşündüğünüzü umursamıyor ilk bölümü izlemeye geldik spoilerın kralını yedik aq

B
btsandarmy - 15 Aralık 2019 saat 22:27

Diziye tae için başladım. Ama ölüyormuş. Ben ona kıyamamkiiiii

H
hiçkimse - 10 Aralık 2019 saat 10:34

56.30de başlayan şarkıyı bts mi söylüyor bana mı öyle geldi

S
Sueda - 7 Aralık 2019 saat 07:55

Ya Tane ölünce ben ağladım bir de Bts üyeleri izliyor gülüyorlar hiç mi içiniz acimiyo ya biraz fazla cringe oldu sanki yorumum ama neyse jshfjshrjje

N
Nilizmirli - 1 Aralık 2019 saat 20:03

Kore saray dizilerine bayılıyorum. Ağla ağla içim ciksada.unun da güzel cikicagindan eminim. Şimdiye kadar bu dizileri izledim tavsiye edilir. Moonlight Drawn By Clouds, The Flower In Prison, grand prince Dip not: Neden bu kadar kısa sürüyorlar merak ediyorum. Reyting olayından mi yoksa planlanan mi bu bilemiyorum.

B
Btslove - 2 Kasım 2019 saat 15:31

Yaa tae ölüyomu izleyemem o zaman off ya

A
ARMY JM - 13 Eylül 2019 saat 10:38

Ben de ARMY-immm diziye Tae için başladım ama çok sevdim (yine de Taenin ölüm sahnesini her izleyişimde kötü oluyorum...)

A
ARMY'im krdş - 19 Ağustos 2019 saat 11:29

Tae'ye düşme mod:On hiç yalan söylemeyeceğim diziye Tae için başlıyorum kkkkkkkk

A
Arif - 22 Nisan 2019 saat 13:43

başlamayı düşünen varsa baya güzel bir dizi hiç sıkılmadan izlemiştim ostları da güzel